ارز دیجیتال

آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری در آلت سیزن پیش رو

5/5 - (1 امتیاز)

با حفظ قیمت بیت کوین 69 هزار دلار و بازگشت قیمت اتریوم به 2700 دلار، بازار آلت کوین بهبودی قویتری را ثبت کرده است. علاوه بر این، سرمایه گذاران حدس می زنند که این آغاز طولانی شدن بازار آلت کوین باشد!

ارز ایپ کوین (ApeCoin)

با جهش 30 درصدی، قیمت Apecoin جایگاه برترین برنده را در میان 100 ارز دیجیتال برتر تضمین کرده است. قابل ذکر است که این آلتکوین در حال حاضر با 46 درصد تخفیف نسبت به بالاترین قیمت سالانه خود معامله می شود. این نشان دهنده احتمال بالای برگشت صعودی است.

اندیکاتور MACD روند صعودی قابل توجهی را در هیستوگرام سبز رنگ در بازه زمانی 1 بعدی نشان داده است. علاوه بر این، با حمایت SMA از روند قیمت، قیمت APE به چشم‌انداز صعودی این هفته اشاره دارد.

فرض کنید که احساسات صعودی حفظ شود. این می تواند منجر به حرکت قیمت Apecoin به سمت سطح مقاومت بالای 2.075 دلار شود. از طرف دیگر، یک معکوس نزولی می تواند قیمت را به سمت پایین ترین سطح خود یعنی 1.0 دلار بکشاند.

ارز آربیتروم (Arbitrum)

در بحبوحه افزایش نوسانات قیمت، قیمت ARB با جهش 9.84 درصدی در 24 ساعت گذشته با حجم معاملات 308.66 میلیون دلار به 0.60 دلار بازگشت. با ارزش بازار 2.42 میلیارد دلاری، جایگاه 39 را به خود اختصاص داده است.

EMA 50 روزه یک همگرایی صعودی را در نمودار قیمت آربیتروم تجربه کرده است. علاوه بر این، اندیکاتور RSI افزایش شدیدی را به سمت محدوده خرید بیش از حد نشان داده است که نشان دهنده افزایش تأثیر مثبت است.

اگر بازار به نفع گاوها باشد، قیمت ARB از سطح مقاومت مهم خود خارج شده و به سمت بالاترین سطح خود یعنی 1.070 دلار خواهد رفت. در مقابل، یک اقدام نزولی می‌تواند منجر به آزمایش مجدد پایین‌ترین قیمت 0.3575 دلاری شود.

ارز ژوپیتر(Jupiter)

پس از معامله در یک محدوده تلفیقی برای یک دوره کوتاه، قیمت ژوپیتر 10.68٪ جهش کرد. با این کار، در ساعات اولیه درمعاملات آسیایی با موفقیت  به بالاترین حد خود در ماه آگوست بالای 1 دلار دست یافت.

واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) افزایش ثابتی را در هیستوگرام سبز نشان می دهد که میانگین های آن الگوی افزایشی را نشان می دهد. این نشان می دهد که قیمت JUP ممکن است در این هفته به افزایش ارزش خود ادامه دهد.

اگر گاوها بر بازار کریپتو مسلط شوند، قیمت ژوپیتر ممکن است سطح مقاومت 1.160 دلاری خود را دوباره آزمایش کند. از سوی دیگر، اگر خرس‌ها دوباره حرکت کنند، قیمت سکه JUP می‌تواند به سمت حمایت 0.8445 دلار سقوط کند.

ارز دی وای دی ایکس Dydx (Native) DYDX

در میان افزایش نوسانات در بازار کریپتو، قیمت DYDX افزایش 2380 درصدی را در حجم معاملات روزانه خود تجربه کرده است. علاوه بر این، با جهش 28.41 درصدی، دارای ارزش بازار 800.03 میلیون دلار است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) از محدوده خرید بیش از حد عبور کرده و در بازه زمانی 1 بعدی به معاملات بالای آن ادامه می دهد. با افزایش احساسات صعودی، قیمت DYDX ممکن است به افزایش ارزش خود ادامه دهد.

در صورت تداوم احساسات صعودی، قیمت DYDX ممکن است از سطح مقاومت خود خارج شود و به سمت بالاترین سطح خود یعنی 2.24 دلار حرکت کند. برعکس، اگر خرس‌ها از گاوها پیشی بگیرند، آلتکوین ممکن است پایین‌ترین سطح خود یعنی 0.8350 دلار را دوباره تجربه کند.

ارز مینا (MINA)

پس از معامله در محدوده تلفیقی از ژوئن، قیمت MINA با موفقیت دوباره حرکت کرد و در حال حاضر در حال آزمایش برای شکست از سطح مقاومت خود در 0.650 دلار است.

میانگین متحرک ساده (SMA) به طور مداوم از نمودار قیمت MINA در بازه زمانی 1 بعدی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، MACD افزایش در احساسات صعودی را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش فشار خرید بیش از فروش است.

حفظ ارزش بالاتر از سطح حمایت 0.650 دلاری، زمینه را برای تست مجدد سطح مقاومت 0.920 دلاری سکه مینا فراهم می کند. برعکس، اگر احساسات نزولی تشدید شود، این آلتکوین می‌تواند پایین‌ترین سطح خود یعنی 0.380 دلار را دوباره آزمایش کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *