سایت های درحال پرداختسرمایه گذاری هایپ

سایت سرمایه گذاری گلوبال تریدینگ اکسپرت

5/5 - (1 امتیاز)

سایت سرمایه گذاری گلوبال تریدینگ اکسپرت GlobalTradingExperts

وضعیت: در حال پرداخت سرمایه ی فعال ما : 75 ماتیک
واریز سود: دستی مجموع برداشت ما: 70 دلار
شروع پروژه: 11 روز پیش مجموع سود ما: 65 دلار
مانیتور شده: 8 روز آخرین پرداخت: 1403/06/28
حداقل سرمایه گذاری: 5 دلار رده بندی ادمین : 8 از 10
پاداش معرفی: %5 %2 %1 حداقل برداشت: 10 دلار
ارزهای مورد قبول : تتر ، بیتکوین ، لایتکوین
پلنها : قراردادهای خرید با نرخ‌های مختلف و مدت‌های مختلف ، از روزانه %2 سود برای 12 روز , %5 سود روزانه تا 25 روز و بازگشت سرمایه ،تا پلن های آفتر 1 روزه با سودهای بالاتر ‌. (18 قرار داد اینوست)

X Twelve 468x60 Banner

نوع پروژه در مانیتورینگها : VIP  مانیتور ها فعال : 8
امنیت : WE1 Trust Services , CloudFlare چک کردن امنیت سایت
چک کردن Whois سایت چک کردن ترافیک سایت
بازدید روزانه فعلی : 665,000 از 6 کشور

ارزیابی و تحلیل پروژه GlobalTradingExperts

پلتفرم سرمایه گذاری گلوبال تریدینگ اکسپرت ، Global Trading Expert با وبسایتی با همین نام در تاریخ 5 سپتامبر 2024 لانچ شده ولی دامنه ی وبسایت بسیار قدیمی تر است

، بازدید بسیار بالایی در این مدت گرفته و از بیش از ۵ کشور روزانه ۶۰۰ هزار بازدید دارد ، و بین هایپ بازان به سرعت در حال گسترش است .

این پروژه با فروش سخت افزار هوش مصنوعی ، و پلتفرم های تریدینگ هوش مصنوعی کسب درآمد میکند .،

چند پلن مختلف سرمایه گذاری دارد که پس از پر شدن و اشباع شدن استخر هر پلن، دیگر قابل خرید نیست . به این معنی که پلنها قابلیت محدود دارند و پس از پر شدن ظرفیت سرمایه گذار جدید در پلن اشباع شده نمیپذیرد .

پلن های سرمایه گذاری GlobalTradingExperts

سایت GlobalTradingExperts کمی متفاوت از پروژه های اینوست دیگر است و بیش از 18 قرار داد اینوست ، برای خرید دارد .
پلن های متنوع اما محدود ، هر پلنی که ظرفیتش تمام شود دیگر قابل خرید و سرمایه گذاری نیست .
نحوه ی سرمایه گذاری نیز به این شکل است که اول از طریق یکی از ارزهای مورد قبول سایت ، مبلغ دلخواه را واریز کرده ، و سپس یکی از قرار دادهای مورد علاقه خود را میخریم .

به عنوان مثال ، در پلن روزانه 11% برای 12 روز ، هر روز 12درصد مبلغ سرمایه گذاری به بالانس واریز و قابل برداشت است

در پلنهای roi اصل و سود باهم بصورت روزانه واریز میگردد ، و در پلن های بازگشتی ، روزانه فقط سودها واریز میشود و آخر قرار داد اصل سپرده ، در پلن های افتر نیز اصل و سود در پایان قرارداد واریز میگردد .

پلنهای زیادی در این سایت طراحی شده که باب هر سلیقه و هر میزان ریسکی پذیری مختلف است .

در زیر برخی پلنها را مشاهده میکنید

اگر برای نحوه ی ثبت نام در سایت و یا نحوه ی واریز سرمایه گذاری نیاز به راهنمایی و آموزش داشتید، در چت آنلاین سایت ، و یا در تلگرام با ما در ارتباط باشید تا بصورت تصویری راهنمایی شوید .

ای دی کانالهای تلگرام و پشتیبانی تلگرام در ابتدای صفحه ی اصلی وبسایت ، و یا در پایان همین پست موجود است .

 

  اگر نیاز به راهنمایی و اموزش داشتید ، حتما با پشتیبان سایت Shamohsen.com تماس بگیرید

توصیه می‌شود اگر برای اولین بار یا نسبتا تازه کار هستید حتما قبل از اقدام به سرمایه گذاری در سایت‌های اینوست حتما پست 8 نکته طلایی را مطالعه کرده

و جهت آشنایی با رده بندی ادمین و رتبه ی داده شده ی مااین پروژه ها و همچنین استراتژی و مدیریت سرمایه

پستِ سبد برترینها را مطالعه نمایید. در پست راهنمای گام به گام نیز میتوانید از صفر شروع کنید و با سازو کار این بیزینس آشنا شوید،

همچنین در پست دیکشنری نیز با کلمات رایج در این بیزینس آشنا خواهید. لینک برخی از آموزش‌ها که با کیلیک بر روی هر یک به پست مربوطه ارجاع داده خواهید شد :

لینک برخی از آموزش‌ها :

اگر مایل به سرمایه گذاری در این پروژه هستید می توانید بروی لینک یا بنر زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه وارد شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.قطعا در طول مسیر راهنما و همراه شما خواهیم بود. در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید در همین پست کامنت بگذارید یا از چت آنلاین سایت استفاده کرده و یا در تلگرام با ما در ارتباط باشید.

 

X Twelve 468x60 Banner

لینک ثبت نام در GlobalTradingExperts

Selwix

 

هشدار: shamohsen هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست. با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

Selwix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *