اخبار ارز دیجیتالتحلیل بازار

تأیید ETF اتریوم در هفته آینده: این آلت‌کوین‌ ها 100% افزایش را نشان می‌دهند

5/5 - (1 امتیاز)

با پیش‌بینی لیست شدن ETF اتریوم در هفته آینده توسط کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، انتظار می‌رود رالی بهبودی در آلت‌کوین‌ ها به شدت افزایش یابد.

علاوه بر این، با انتظار بالا برای افزایش قیمت بیت‌کوین به بیش از 60 هزار دلار، این ارزهای دیجیتال با ارزش بازار پایین، پتانسیل‌های بزرگی برای افزایش قیمت دارند.

آلت‌کوین‌ هایی که با لیست شدن ETF اتریوم باید زیر نظر داشت:

آلت‌کوین‌ فلوکی (FLOKI)

به عنوان یک میم کوین مبتنی بر اتریوم، فلوکی (FLOKI) یک انتخاب عالی برای حرکات صعودی سریع است.

در حال حاضر با قیمت $0.00014 معامله می‌شود و 56٪ پایین‌تر از اوج $0.00032 قرار دارد. تأیید ETF اتریوم می‌تواند به این ارز دیجیتال کمک کند تا افزایش چشمگیری را تجربه کند.

با احتمال شکل‌گیری یک الگوی دو کف، روند جانبی فعلی پس از افت شدید نشان‌دهنده احتمال معکوس شدن روند برای این آلت‌کوین است. علاوه بر این، افزایش احتمال تقاطع صعودی در MACD نیز سمت صعودی را تقویت می‌کند.

بر اساس سطوح فیبوناچی، روند صعودی در قیمت FLOKI می‌تواند با لیست شدن ETF اتریوم به سطح $0.00039 برسد.

آلت‌کوین‌ TrueFi (TRU)

با یک خط روند حمایتی قوی، قیمت توکن TRU نشان‌دهنده یک چرخه صعودی در حال افزایش است. حرکت قیمت توکن TrueFi یک الگوی کف گرد معکوس را نشان می‌دهد و سطح 23.60% فیبوناچی را در $0.13 بازیابی می‌کند.

با جهش درون‌روزی 9.29%، حرکت قیمتی آلت‌کوین یک کندل صعودی را تشکیل می‌دهد و ادامه روند صعودی را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، تقاطع صعودی در شاخص MACD نیز چرخه صعودی در جریان را تقویت می‌کند.

با توجه به اینکه روند صعودی با لیست شدن ETF اتریوم ادامه یابد، قیمت آلت‌کوین TRU می‌تواند به اوج $0.25 برسد.

آلت‌کوین‌ آربیتروم (ARB)

با ارزش بازار 2.27 میلیارد دلار، روند قیمت آربیتروم در نمودار روزانه در آستانه یک شکست صعودی قرار دارد. با تشکیل الگوی گوه نزولی توسط قیمت توکن ARB و نزدیک شدن به منطقه تنگنا، بهبودی گسترده‌تر بازار می‌تواند منجر به یک شکست صعودی شود.

علاوه بر این، خطوط MACD و سیگنال به تدریج روند صعودی و هم‌راستایی را کسب می‌کنند و آلت‌کوین می‌تواند با یک شکست تقریباً 100% افزایش یابد.

در حال حاضر، قیمت ARB در $0.7052 معامله می‌شود و در آستانه عبور از بالای خط روند قرار دارد.

با یک شکست صعودی و لیست شدن ETF اتریوم، قیمت ARB می‌تواند به سطح $2.18 برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *