ارز دیجیتالتحلیل بازار

تارگت 3 دلاری قیمت تون کوین! تحلیل تکنیکال ارز TON در کوتاه مدت

Rate this post

تون کوین (TON)، ارز دیجیتال بومی شبکه باز (The Open Network)، پس از انتشار اخبار جدید شراکت با تلگرام، وارد یک رالی قیمت مهم شده است.

مشارکت تلگرام نقش مهمی در عملکرد این ارز داشته است. با اعلام این که تلگرام کیف پول رمزنگاری Ton Space را در پلتفرم خود ادغام خواهد کرد، و با در نظر گرفتن این حقیقت که تلگرام کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد، شور و شوق در میان معامله گران و سرمایه گذاران را افزایش داده است.

قیمت ارز تون به سقف 2.50 دلار رسیده و در حال حاضر به دنبال دستیابی به 3 دلار به عنوان هدف بعدی است. در حال حاضر تون کوین توانسته به رتبه 9 ارزهای برتر در بازار از نظر مارکت کپ دست پیدا کند.

در زمان انتشار این خبر، تون با قیمتی معادل 2.38 دلار و با سرمایه بازاری بالغ بر 8.2 میلیارد دلار در حال معامله است. قیمت این رمز ارز نسبت به یک ماه گذشته 80 درصد افزایش یافته است. با رشد قیمت اخیر، تون کوین موفق شده است که شبکه‌های معروفی مانند سولانا را پشت سر بگذارد و به عنوان نهمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس سرمایه بازار برسد. اگر رالی قیمت تون به سمت 3 دلار ادامه یابد، حتی ممکن است در اوج این رشد کاردانو را نیز پشت سر بگذارد.

روند تغییرات قیمت تون کوین در یک ماه گذشته

تحلیل تکنیکال تون کوین

اگر گاوها (خریداران) بتوانند قیمت را به بالاتر از سطح 2.66 دلار برسانند، احتمالاً دستیابی به سطح 3 دلار هدف بعدی خواهد بود.

با این حال، اگر قیمت زیر سطح پشتیبانی 1.95 دلار نزول کند، ممکن است سطح پشتیبانی بعدی را در 1.63 دلار آزمایش کند. با وجود اینکه شرایط عمومی بازار منفی است، قیمت تون نشان داده است که توانایی و انگیزه بالایی برای عملکرد صعودی دارد.

همچنین بخوانید: فوری: هک صرافی کوینکس تایید شد! سرقت 29 میلیون دارایی از صرافی Coinex

علاوه بر این، قیمت در وضعیت اشباع خرید (overbought) قرار دارد، که به وسیله اندیکاتور RSI استوکاستیک نشان داده می‌شود و در حال حاضر زیر خط سیگنال آن در 85.71 قرار دارد.

معامله گران توجه داشته باشند که سیگنال این اندیکاتور نشان میدهد که وضعیت ممکن است منجر به کاهش کوتاه مدت یا دوره‌ای از تثبیت قیمت باشد. چرا که تریدرها یا سود خود را برداشت می‌کنند یا به دنبال یک نقطه ورود مطلوب‌ تر در قیمت های پایین تر می‌گردند.

علاوه بر این، اگر شاخص RSI استوکاستیک زیر آستانه 70 قرار بگیرد ممکن است نشان دهنده ضعف خریداران و احتمالاً نشانه‌ای از بازگشتن روند قیمت باشد.

منبع: کوین گیپ

پیوند کوتاه: https://www.shamohsen.net/?p=1716

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *