اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

اخبار فوری ارز دیجیتال شیبا: افزایش سرسام آور نرخ توکن سوزی شیبا اینو و شور و شوق سرمایه گذاران

Rate this post

نرخ توکن سوزی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته بیش از 323 درصد افزایش یافت و به 177.8 میلیون shib رسید که شور و شوق سرمایه گذاران را برانگیخت.

میزان توکن سوزی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته بیش از 323 درصد افزایش یافته و به بیش از 177.8 میلیون SHIB رسیده است. نرخ سوزاندن سرسام آور توکن SHIB، یک توکن میم معروف در شبکه شیباریوم، در روزهای اخیر چشمان سرمایه گذاران را به خود جلب کرده و در عین حال شور و شوق را در بین سرمایه گذاران برانگیخته است. با این حال، قیمت توکن با وجود اتفاقات مثبت، با کاهش قیمت سایر ارز های دیجیتال در قرمز باقی ماند.

نگاهی دقیق تر به میزان توکن سوزی شیبا اینو

داده‌های Shibburn، پلتفرمی که بر نرخ توکن سوزی شیبا نظارت می‌کند، نشان داد که 177,820,158 توکن SHIB در 24 ساعت گذشته سوزانده شده است که افزایش 323.81 درصدی را نشان می‌دهد. آخرین مورد، سوزاندن 4.6 میلیون توکن از یک کیف پول است.

این در حالی است که بیشترین میزان تراکنش در 24 ساعت گذشته از دو کیف پول 68,999,999 و 41,082,889 بوده است. نرخ سوزاندن SHIB شامل حذف توکن ها از گردش، کاهش عرضه کل و افزایش ارزش توکن های باقی مانده است.

با این حال، با وجود افزایش نرخ، قیمت شیبا 1 درصد در زمان نگارش این مقاله کاهش یافته و در 0.000007342 دلار معامله شود. با این حال، با توجه به افزایش نرخ سوزاندن SHIB در روزهای اخیر، سرمایه گذاران به شدت مراقب ارز دیجیتال هستند.

پیش بینی عملکرد قیمت شیبا در آینده

جامعه شیبا اینو در حال سوزاندن توکن‌ها با نرخ‌ های بی‌ سابقه است و توسعه‌ دهندگان بیشتر بر روی افزایش نفوذ آن در بازار DeFi تمرکز می‌کنند. علاوه بر این، اشتیاق در میان جامعه برای خرید شیبا از طریق بحث های فعال در مورد پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند Reddit، X، و دیگران آشکار می شود.

همچنین بخوانید : توکن سوزی شیبا، کلید موفقیت شیباریوم نیست! رمز موفقیت بلاک چین لایه 2 شیبا چیست؟

همچنین، تعهد جامعه به ابتکارات خیریه، از جمله کمک های مالی به پناهگاه های حیوانات، نشان دادن حمایت بی دریغ آنها از شیبا اینو گسترش می یابد.

با در نظر گرفتن همه این عوامل، به نظر می رسد برخی از فعالان بازار نسبت به کریپتو خوشبین هستند و انتظار افزایش قیمت در آینده نزدیک را دارند. با این حال، سناریوی صعودی در بازار گسترده‌ تر ممکن است چندین سرمایه‌ گذار را مجبور به کناره‌ گیری کند.

منبع: کوین گیپ

پیوند کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *